Termék visszaküldés

Szeretnénk, ha maradéktalanul elégedett lennél az általunk kínált termékkel és szolgáltatással. Ezért kínálunk 30 napos pénz visszafizetési garanciát minden ZUN Store termékre. 

 

 Visszatérítési szabályok

 Ha nem vagy teljesen elégedett a ZUN Store-nál vásárolt termékkel, akkor írj nekünk vagy hívj minket a vásárlástól számított 30 napon belül. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudd a pénz visszafizetési garanciát, pár dolognak kell megfelelned:

    • A visszaküldött termék az eredeti csomagolásban érkezzen vissza hozzánk. Tartalmazzon minden alkatrészt és kiegészítőt, amit vásárláskor a termékhez csatoltunk. 
    • A termék mellett küld vissza a ZUN Store által kiállított számlát és garanciajegyet (kártyát) is.
  • A visszaküldéssel járó költségek a vásárlót terhelik. Javasoljuk biztosítás kötését a csomagra. Ha nem nincs biztosítva a visszaküldött termék, és az megrongálodik vagy elveszik a visszaküldés során, a felelősség a vásárlót terheli. 
  • Terméket csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha azt soha nem viselték. Óráink nem karcolódtak, az óra szíjak nincsenek "betörve", a matrciák még rajta vannak a hátlapon és előlapon. Napszemüvegeink nem karcolódtak, nem tágultak ki a napszemüveg szárai, az UV400 védelmet jelző matrica nem lett eltávolítva a lencséről. Iphone tokjaink nem karcolódtak, nem repedtek meg, nincsnek kitágítva. WOWA kártyatartóink nem karcolódtak meg, nem repedtek meg, nem látszik viselet nyoma. Ha a viselet bármilyen jele mutatkozik a visszaküldött terméken, akkor nem áll módunkban visszafizetni a termék árát, mivel kizárólag ÚJ termékeket árusítunk. Nincs használt, vagy újra csomagolt termék a ZUN Store kínálatában.
  • Termékeinken semmilyen változtatást nem fogadunk el, mint például szíj csere, stb.
  • Egyedi, speciális termékek visszaküldését nem áll módunkban biztosítani.

 

 Termékcsere szabályok

Termék cseréjére vonatkozó szabályaink ugyanazok, mint a fent alkalmazott szabályok termék visszafizetésére. A következő pontokban van eltérés:

  • Kérlek hívj fel vagy üzenj nekünk, mielőtt kezdeményeznéd a terméked cseréjét. Így tudunk tájékoztatni, hogy készleten van-e a cserélni kívánt termék. 
  • Részletezd telefonon vagy üzenetedben, hogy miért kezdeményezed a cserét. (sérült termék, stb.)
  • Ha sérült terméket szeretnél visszaküldeni, akkor kérlek küld képet a e-mailben a termék hibájáról. 
  • Sérült termékek cseréjénél 3 - 4 nap válaszadási időt kérünk, hogy megvizsgáljuk a termékkel kapcsolatos észrevételed.
  • Köszönjük minden észrevételed termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

 

Visszatérítéshez és termék cseréhez szükséges információk

Elállási-nyilatkozat minta

E-mail: info@zuntrade.hu

Telefonszám: +36204632237

Visszaküldési név és cím: ZUN Trade kft - 1077 Budapest Wesselényi utca 19.